اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا
سرخط خبرها

متهم اسیدپاشی به سه زن در پارک شهریار دستگیر شد

  • کد خبر: ۹۳۹۴۲
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
متهم اسیدپاشی به سه زن در پارک شهریار دستگیر شد
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: فردی که به ۳ زن در بوستان شهرک مریم شهرستان شهریار اسید پاشی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با تلاش همکارانم در شهرستان شهریار، مردی که دیروز در بوستان شهرک مریم شهرستان شهریار به سه خانم اسید پاشی کرده بود، دستگیر شد.

وی افزود: همکارانم با تشکیل پرونده در پلیس آگاهی شهرستان شهریار طی کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

سردار ظهیری تصریح کرد: متهم دارای سابقه سرقت، تخریب و حمل موادمخدر را دارد و اخیر از کمپ ترک اعتیاد آزاد شده است.

به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران، با کسانی که چنین رفتاری از آن ها سر می زند برخورد جدی و قاطعانه ای خواهیم داشت و از مواضع مردمی به هیچگاه عقب نخواهیم نشست، لذا شهروندان با آرامش خاطر اقدام به تردد در سطح شهر کنند.

صبح دیروز یک مرد ناشناس پس از اسید پاشی به ۳ خانمی که در بوستانی در شهرک مریم شهرستان شهریار در حال ورزش بودند، متواری شده بود.

پس از وقوع این حادثه یکی از افراد از ناحیه دست و صورت مورد صدمه و سوختگی واقع شد و ۲ قربانی دیگر فقط چادر و لباسشان به دلیل اسید پاشی سوخت.

طبق اظهارات شاهدان حاضر در محل، عامل اسید پاشی به یکباره با هجوم به افراد حاضر در محل اقدام به اسید پاشی علیه شهروندان کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->